wtorek, 2 grudnia 2014

ZMALOWANA JA - MAC

Witajcie Kochani,
   Witam Was ponownie w kolejnej części pod tytułem "zmalowana ja". Tym razem przedstawiam moich ulubieńców z serii "makijażowe inspiracje". Doprawdy nigdy nie byłam aż tak bardzo zainteresowana firma Mac, aby wydać na nią jakiekolwiek pieniądze. Jednak po jakimś czasie stwierdziłam, ze nie powinnam podchodzić do nich być może obojętnie. Po zajrzeniu na wizaż.pl zasugerowana opiniami innych postanowiłam wypróbować jeden z nich. Wybór wypadł na dość wysoko oceniana bazę pod makijaż. Mowa o Mac Prep+prime Face protect protection SPF 50.


U mnie sprawdza się rewelacyjnie i jak na  chwile obecna na nic w świecie jej nie zamienię. Polecam szczególnie teraz w okresie zimowym, aby dołożyć dodatkowa warstewkę przeciwko mrozowi (taka dodatkowa ochrona). Zawiera rownież SPF 50 co rownież jest jej znakomitym plusem. 

Konsystencja emulsji bardzo dobrze się rozprowadza, dodatkowo daje dobry poślizg. Wchłania się bardzo szybko,  nie pozostawia tłustej warstwy. Próbowałam makijaż wykonać bez niej, jednak puder lepiej utrzymuje się cały dzień z ta baza, jak rownież daje dużo lepszy efekt końcowy. 
   Kolejnym produktem, który sprawdza się znakomicie jest tusz do brwi Mac Pro longwear waterproof brown set. 

Jestem szczęśliwą posiadaczką makijażu pernamentnego:) jednak nakładając podkład i puder osiada jakaś cześć na włosach, co nie wyglada estetycznie. Dla podkreślenia brwi zaczęłam używać tego produktu i jestem bardzo zadowolona. Nie schodzi w ciagu dnia, nie tworzy na brwiach żadnej skorupy. Wygląda bardzo naturalnie. 

Trzeba jednak uważać z nakładaniem, żeby nie przedobrzyć i nie zrobić sobie nieciekawej plamy. Wybór kolorów jest bardzo duży, od naprawdę jasnych po ciemne. 

Szczoteczka jest nie dużych rozmiarów, ale przy nakładaniu potrafi zrobić trochę krzywdy. Polecam mimo wszystko ze względu na trwałość. 
                             Buziaczki
                             suzhou25

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz